Általános szerződési feltételek

Vásárlói tájékoztató - Üzletszabályzat (ÁSZF)

Tartalomjegyzék

1. Cégadatok

2. Szállítás feltételek

3. Fizetési feltételek, vételár

4. Ügyfélszolgálat

5. Általános Szerződési Feltételek

5.1 Szolgáltató

5.2 A szolgáltatás igénybe vétele

5.3 Vásárlástól való elállás

5.4 Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat

5.5 Termékek cseréje

5.6 Felelősség korlátozása

5.7 Sikertelen kézbesítés

6. Webáruház használata

1. Cégadatok

Harmadik Part Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Telephely : 2040 Budaörs, Budapesti út 33. (nem üzlet)

Adószám: 23118490-2-13

Cégjegyzékszám: 13-09-143810

Bankszámla szám: 10101126-06039700-01003001

Telefon: +36-23-781-550

2. Szállítás feltételek

Kiszállítási díjak:

0-20 kg-ig:

- 13 000 forint számla végösszeg felett: INGYENES

- 13 000 forint számla végösszeg alatt és utánvétel esetén: 1490 Ft

- 13 000 forint számla végösszeg alatt, előre utalással: 990 Ft

- Személyes átvétel esetén a postaköltség  0,- Ft. Személyes átvételre kizárólag előre utalással van lehetőség! Az átvétel helye: 2040 Budaörs, Baross u. 70. Nyitva tartás: hétköznap 10:00-16:00-ig

ÁLTALÁNOS AKCIÓK:

5% Kedvezmény bruttó 15 ezer Ft végösszegű vásárlás esetén!

10% Kedvezmény bruttó 30 ezer Ft végösszegű vásárlás esetén!

20 kg feletti rendelés esetén kérjük lépjen kapcsolatba velünk, mert a szállítási költségek 20 kg felett minden esetben egyedi megállapodás tárgyát képezik!

Szállítási határidők:

A termékek mellett feltüntetett szállítási határidőn belül juttatjuk el azokat a megrendelőhöz, de a szállítás jellemzően várható ideje a megrendeléstől, illetve banki átutalás esetén a vételár teljes összegének bankszámlánkra történő beérkezésétől számított 2-5 munkanap.

Előfordulhat, hogy egy megrendelést váratlan készlethiány miatt nem tudunk teljesíteni, így abban az esetben, ha a fentieknél hosszabb szállítási idő várható, azt minden esetben jelezzük a megrendelő ügyfélnek e-mailben.

Sikertelen kézbesítés:

Megrendelt termékeket kétszer megkíséreljük kézbesíteni. A megrendelő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei, minden esetben a megrendelőt terhelik.

3. Fizetési feltételek, vételár

Az árucikkek mellett feltüntetett ár tartalmazza az általános forgalmi adót és a csomagolás költségét is. 

A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet:

- Utánvét: (Ön a futárnak az átvételkor készpénzben fizeti ki a vételárat)

- Átutalás : Előre utalással történik.

4. Ügyfélszolgálat

Harmadik Part Kft.

Levelezési cím: 2040 Budaörs, Budapesti út 33.

Email: info@harmadikpart.hu

Telefon:  +36-23-781-550

5. Általános Szerződési Feltételek

5.1 A Szolgáltató

A webáruházat a Harmadik Part Kft. üzemelteti (továbbiakban: "Szolgáltató").

5.2 A szolgáltatás igénybe vétele

A megrendelések leadása elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül.  A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a vásárlók részére. A rendelés leadása előtt a vásárlónak van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.

Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt erről tájékoztatja és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.

5.3 Vásárlástól való elállás

A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 17/1999. (II.5). kormányrendelet tartalmazza.

A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül. Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 8 napig, a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 3 hónapig gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül.

A sértetlen termékeket a megrendelő számlával, vagy annak másolatával, saját költségén juttassa vissza a Harmadik Part Kft. címére (2040 Budaörs, Budapesti út 33.), és 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Ha a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is, amit kedvezményként a szolgáltató elengedett a házhoz szállításkor.

Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.

A Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

5.4 Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat

Szolgáltató a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezései szerint köteles eljárni. Ha a szerződés teljesítéséhez a szolgáltató harmadik személyt vesz igénybe, a vásárló felhatalmazza a szolgáltatót, hogy e harmadik személy részére, kizárólag a harmadik személy által ellátandó feladat elvégzéséhez szükséges adatokat kiadja. A vásárlók adatait a szolgáltató szigorúan bizalmasan kezeli, harmadik félnek nem adja ki. Az információkat szolgáltató csak statisztikai célokra, valamint arra használja fel, hogy a vásárlót közvetlen levél, illetve egyéb úton értesítse a vásárlót a szolgáltató, illetve harmadik személy termékeiről, szolgáltatásairól.

5.5 A termékek cseréje

Ha a megrendelt termék hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Szolgáltató díjmentesen kicseréli, vagy igény szerint a vételárat visszatéríti. Kérjük, amennyiben az átvett termékben hibát, vagy sérülést észlel, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

5.6 Felelősség korlátozása

A Szolgáltató nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

- Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja Önt abban, hogy csatlakozzon a szolgáltató weboldalára, ott megrendelést adjon le.

- Az Ön számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért. Felhívjuk a figyelmét, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekeznie kell az online terjedő vírusok és férgek ellen.

5.7 Sikertelen kézbesítés:

Megrendelt termékeket kétszer megkíséreljük kézbesíteni. A megrendelő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei, minden esetben a megrendelőt terhelik.

6. Webáruház használata

Ön vásárolhat vendégként vagy regisztrálhat is.

A Regisztráció előnyei:

-          Előrendelést adhat le

-          Kedvenc termékeket gyűjthet, amit később megvásárolhat

-          Gyorsabb és egyszerűbb pénztárhasználat a vásárlásnál

-          Áttekintheti rendelések állapotát

-          Áttekintheti korábbi rendeléseit

-          Változtathat a fiók információin

-          Cserélhet jelszót

-          Tárolhat alternatív szállítási címeket, például a családtagjai és barátai címére szállításhoz

Bejelentkezés, kijelentkezés, regisztráció

Regisztrálás után rendszerünk belépteti Önt az áruházunkba. Ha már regisztrált, de elfelejtette jelszavát, kattintson a jelszó-emlékeztető gombra, majd adja meg a regisztrált e-mail címét, amire rendszerünk automatikusan elküldi önnek jelszavát. Ha adatai időközben változtak, bármikor módosíthatja őket a Beállítások fülre kattintva.

A Kijelentkezés gombra akkor van szükség, ha olyan helyről internetezik, ahol mások is használhatják ugyanazt a számítógépet. A kijelentkezéssel megakadályozza, hogy valaki az Ön nevében rendeljen nálunk.

Kosár

A Kosár gombra kattintva megtekintheti eddigi megrendeléseit.

Megrendelés

A kiválasztott termékek megrendelését a Kosár funkciónál teheti meg. A Rendelés elküldése gombra kattintva ellenőrizheti a kosarában lévő termékeket, módosíthatja a számlázási és szállítási adatokat. Lehetősége van arra, hogy külön szállítási és számlázási címet adjon meg. Ezután a Megrendelés elküldése gombra kattintva véglegesítheti a rendelését. A rendelés beérkezéséről automatikus értesítést küldünk Önnek e-mailen. A rendszer ezt követően kezdi meg az Ön megrendelésének tényleges feldolgozását. A rendeléseket a rendelkezésre álló készlet erejéig teljesítjük.

Fizetés

A megrendelt termékek árát és az esetleges szállítási költséget kifizetheti megrendeléskor előreutalással, vagy a csomag átvételekor a futárnak (készpénz).

Lásd még: Fizetési feltételek, vételár

Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak!